رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک برای کاهش زمینه‌های ازدحام جمعیت بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ یوسف نجفی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: برابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا با توجه به افزایش انتشار مجدد ویروس مهلک کرونا و به منظور رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین جلوگیری از تراکم کاری، ساعت بسته شدن درب کلیه مراکز تعویض پلاک سراسر استان از روز دوشنبه سی ام تیرماه تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۶ افزایش یافته و در صورت وجود صف تا آخرین نفر نیز خدمات ارائه می‌شود.

او به مالکان وسائط نقلیه توصیه کرد: به جهت حفظ سلامت شهروندان و ابتلا نشدن به ویروس کرونا و شیوع آن در جامعه جهت تعویض پلاک تعجیل نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تاکید کرد: حتی الامکان سعی شود از آوردن افراد اضافی بویژه سالخوردگان و کودکان اجتناب شود و مراجعان ضمن پرهیز از تجمع در محل سالن اجتماعات مراکز تعویض پلاک تا زمان فرا رسیدن نوبت در بهترین و امن‌ترین مکان‌ها یعنی دور از جمعیت و یا درون خودروی شخصی خود بمانند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.