خم شدن نمایشگر OnePlus Nord در تست مقاومت

در ویدئو تست مقاومت گوشی OnePlus Nord، صفحه نمایش این دستگاه خم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی تازه معرفی شده وان‌پلاس که Nord نام دارد از دو گوشی OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro ارزان‌تر است به همین دلیل در بعضی بخش‌ها از ویژگی‌های پایین‌تری برخوردار است. این دستگاه از یک تراشه ضعیف‌تر اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و صفحه نمایش آن کمی کوچک‌تر است. همچنین در آن خبری از دوربین تله‌فوتو نیست و در بدنه‌اش از فریم پلاستیکی استفاده شده است.

آخرین گزینه تفاوت زیادی بین این دستگاه و دو گوشی که پیشتر نام بردیم ایجاد می‌کند، زیرا در تست مقاومت به راحتی فریم پلاستیکی OnePlus Nord نابود شد و دارای دوامی برابر گوشی‌های سری OnePlus 8 نبود.

باقی بخش‌های تست مقاومت OnePlus Nord مانند دیگر دستگا‌ه‌ها پیش رفت. در نهایت، سرانجام هر مدل گوشی که به این آزمایش وارد می‌شود نابودی است، اما بعضی دوام بیشتری از خود نشان می‌دهند به همین دلیل امتیاز بیشتری به دست می‌آورند.

خم شدن صفحه نمایش OnePlus Nord

در یکی از مراحل تست مقاومت، آزمایش‌کننده این دستگاه را با اعمال فشار خم می‌کند و نمایشگر گوشی وان‌پلاس به طور کامل خاموش می‌شود. این نشان می‌دهد که Nord زیاد در برابر فشار مقاوم نیست، البته اعمال فشار به روشی که این فرد انجام می‌دهد در زندگی روزمره اتفاق نمی‌افتد، ولی حداقل خوب است بدانید که اگر این دستگاه را در جیب شلوار خود بگذارید و ضربه سنگینی به آن وارد شود به احتمال زیاد باید گوشی خود را تعمیر کنید.

گوشی OnePlus Nord یکی از سه نسل تلفن‌های هوشمندی است که توسط شرکت OnePlus به فروش می‌رسند. این گوشی در دو رنگ عرضه می‌شود؛ یکی از آن رنگ‌ها خاکستری و دیگری آبی به مانند سنگ مرمر است. در ادامه می‌توانید ویدئو تست مقاومت گوشی OnePlus Nord را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار