شهردار شهرکرد گفت: هر طرح توسعه‌ای نیازمند یک ضمانت اجرایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری اظهار داشت: مشکلاتی در سطح شهر وجود دارد که همه مدیران و معاونین نیز به آن‌ها اشرافیت دارند و با توجه به کمبود نیرو و کمبود اعتبارات رفع این مشکلات کمی دشوار است، اما با تمام کمبود‌ها مجموعه مدیریت شهری جهت رفع آن‌ها تمام وقت در حال تلاش هستند.

او افزود: طرح جامع شهر شهرکرد در حال بازنگری و طرح جامع ترافیک در دست انجام است، اما با توجه به بودجه امسال باز هم قطعا مشکلاتی به وجود خواهد آمد، اما برای یک حرکت درست باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی با بیان اینکه شهرکرد در برخی شاخص‌های توسعه در رده‌های آخر قرار دارد اضافه کرد: مدیران سازمان‌های تابعه نیرو‌هایی با تجربه و با تخصص هستند که حضور این نیرو‌ها قطعا می‌تواند در راستای توسعه شهر شهرکرد مؤثر باشد.

او ادامه داد: اجرای برنامه‌های توسعه‌ای نیز یک ضمانت اجرایی لازم دارد چرا که در گذشته نیز شاید طرح‌‍‌های بسیاری تهیه شده بود، اما به دلیل آنکه ضمانت اجرایی نداشتند نیمه تمام رها شدند.

عبدالغنی گفت: یکی از دغدغه‌های جدی مجموعه مدیریت شهری توسعه همه جانبه شهر شهرکرد است که در این راستا تلاش بیشتری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.