۳۶ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران درحال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه ۳۶ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درحال اجرا است، گفت: این طرح‌های عمرانی شامل ساخت تصفیه خانه فاضلاب، هدایت آب‌های سطحی، مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، شبکه فیبرنوری، زیرسازی و آسفالت، روشنایی معابر و احداث راه دسترسی  است.

او با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌های عمرانی تاکنون ۱۳۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و عمرانی شرکت هزینه شده است،افزود: ۳۳۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل طرح‌های در دست اجرا هزینه خواهد شد.

موسوی طرح‌های عمرانی درحال انجام شامل ساخت تصفیه خانه فاضلاب، ایستگاه تقلیل فشار گاز، تکمیل زیرسازی و آسفالت و راه دسترسی ،اجرای شبکه روشنایی معابر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از ضروریات زیرساخت‌های مناسب به منظور استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی برشمرد و افزود: با اجرای پروژه‌های عمرانی شاهد رونق بیشتر در بخش تولید و صنعت خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تقویت ابزار‌های حمایتی از صنایع کوچک را از وظیفه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد و گفت: با بسترسازی مناسب و حضور سرمایه گذاران جهت ساخت و راه اندازی واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری صنعتی، فضا برای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران حمایت از تولید را رویکرد اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در مسیر تحقق جهش تولید توصیف کرد و افزود: واحد‌های تولیدی با ایجاد امکانات زیرساختی از جمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار