معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، با ضعیف دانستن عملکرد بانک‌های خصوصی استان، از آن‌ها خواست تا به وظایف خود به شکل دقیق عمل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : اگر لازم باشد عملکرد ضعیف بانک‌های خصوصی به بانک مرکزی گزارش و مردم را در جریان قرار خواهیم داد.

او گفت : بدون شک انجام این کار تبعاتی مانند ریزش مشتری برای بانک‌های خصوصی به همراه خواهد داشت که مسئولیتش پای خودشان است.

حاتمی با بیان اینکه پایین‌ترین نرخ پرداخت تسهیلات کرونا در استان به بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده متعلق به بانک‌های ملی، ملت و سپه است، از آن‌ها خواست تا با کم کردن سختگیری‌ها به روند کار خود سرعت ببخشند.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: خیلی‌ها چشم انتظار دریافت این تسهیلات هستند که امیدوارم با همراهی و مساعدت بیشتر بانک‌ها هرچه سریعتر تسهیلات درنظر گرفته شده به دست آن‌ها برسد.

او ادامه داد: اگر لازم است بانک‌ها می‌توانند تعدادی از نیرو‌های خود را در ساعات بعدازظهر نیز به کارگیری کنند و اداره برق نیز موظف به همکاری با این شعب است و آن‌ها را مشمول جریمه اضافه برمصرف نکند.

حاتمی گفت: این روز‌ها و هفته‌ها بسیار حساس هستند که اگر به خوبی مدیریت نشود آسیب‌های ناشی از کرونا در کرمانشاه بیشتر می‌شود و همه باید سعی کنیم تا جلوی این آسیب را بگیریم.

این مقام مسئول بر ارایه آموزش‌های لازم به نیرو‌های کار و جویای آن تاکید کرد و گفت: بدون داشتن مهارت، حضور در بازار کار سخت است بخصوص اینکه در حوزه صنعت و خدمات، کم مهارتی ایرادی جدی به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات حوزه کار توانمندسازی افراد است، گفت: این کار با ارایه آموزش‌های دقیق و اصولی امکان پذیر می‌شود.

حاتمی با یادآوری اینکه بیشترین آسیب کرونا در حوزه فرهنگ و خدمات بوده است، برتوجه بیشتر به حوزه «آی تی» تاکید کرد و گفت: این حوزه می‌تواند در اشتغالزایی اثرات مثبتی از خود به جا بگذارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.