سرپرست مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت:توزیع مرغ منجمد آماده طبخ به جهت تعدیل قیمت‌ها در سطح فروشگاه‌های زنجیره مصرف آغاز شده است.

داود قربان نژاد سرپرست مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: شرکتی از اوایل تیرماه تاکنون حدود ۲۵۰ تن از این محصول استراتژیک را با هماهنگی سازمان صمت، بین شهرستان‌های استان توزیع نموده و جهت تنظیم بازار آمادگی توزیع حداقل ۶۰۰ تن را دارد.

قربان نژاد افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان، به منظور کنترل قیمت این محصول، شرکت پشتیبانی امور دام استان پس از اخذ مجوز‌های لازم اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده با خط ۲ (اتوماتیک) در سطح استان نموده است.

 سرپرست مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی همچنین ادامه داد: با توجه به وجود ذخایر قابل توجه در سردخانه این مجموعه اقدام به توزیع گوشت مرغ منجمد آماده طبخ تازه به استان‌های آذربایجان شرقی به مقدار ۳۵۰ تن و اردبیل به مقدار ۱۰۶ تن نموده است.

لازم به ذکر است گوشت مرغ‌های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه‌های استان (دارای خط ۲ کشتار) و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد هستند.
 
انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.