به مناسبت هفته دولت، ۶۵ طرح راهداری در نقاط مختلف استان آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: : ۶۵ طرح راهداری در نقاط مختلف استان برای افتتاح در هفته دولت آماده شده که برای اجرای آنها ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ایرج دست نشان افزود: این طرح‌ها شامل ۱۸ طرح در حوزه ایمنی راه و حریم، هفت طرح در حوزه نگهداری ابنیه فنی، ۱۳ طرح در حوزه راه روستایی، ۲۷ طرح در حوزه نگهداری راه‌ها و یک طرح نیز در بخش مرکز مدیریت راه‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع نقاط حادثه خیز در استان و همچنین در حوزه ایمنی راه و حریم ۱۸ طرح در هفته دولت افتتاح می‌شود که حذف ۱۳ نقطه پر تصادف استان از جمله این طرح ها است.

وی اظهار کرد: همچنین در هفته دولت امسال ۲ هزار کیلومتر خط کشی جاده، ۳۵۰ عدد تابلو و علائم، بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی و پنج کیلومتر روشنایی طولی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار هزینه شده ۸۶۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: لکه گیری و آسفالت بیش از ۵۹ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان، آسفالت بیش از ۴۳ کیلومتر راه روستایی و احداث هفت دستگاه پل از دیگر طرح‌هایی هستند که در حوزه راه روستایی، نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.