استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولانی که اهتمام جدی در اجرای مصوبات ستاد کرونا نداشته باشند، به هیئت تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اجرا نکردن مصوبات ستاد کرونا به منزله تخلف اداری است و مسئولان و متولیانی که در این زمینه اهتمام جدی نداشته باشند، به هیئت تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

او افزود: تأیید یا رد کوتاهی و قصور و یا اجرا نکردن این مصوبات، با رأی و نظر کمیته تخلفات اداری مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید


عباسی، برپایی چادر در پارک‌ها و بوستان‌ها از سوی مسافران و گردشگران را خلاف مصوبات ستاد مقابله با شیوع کرونای استان دانست و گفت: در حالی که یکی از مهمترین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، ممانعت از برپایی چادر مسافران در پارک‌ها و فضای سبز استان است، اما بازرسی‌های صورت گرفته طی روز‌های اخیر از پارک لاله شهرکرد حاکی از برپایی چادر‌های مسافران بوده است.

او اضافه کرد: حراست از سلامت مردم موضوعی است که باید با جدیت لازم پیگیری شود و با هر نهاد و مسئولی که در این خصوص کوتاهی کند به شدت برخورد می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری متولی تصمیم‌گیری در خصوص اقامه نماز جمعه در مناطق مختلف استان را دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد و گفت: با بررسی شرایط موجود و وضعیت استان در خصوص شیوع ویروس کرونا تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

عباسی ادامه داد: تمامی مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی استان نیز تابع تصمیم دانشگاه علوم پزشکی هستند و چنانچه نیاز به بستری بیماران کرونایی در هر یک از مراکز درمانی استان باشد، آن مرکز درمانی موظف به همکاری است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار