۵۰ تیم دو نفره متشکل از کارشناسان تخصصی بهداشت محیط بر بازار و اصناف چهارمحال و بختیاری نظارت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۵۰ تیم دو نفره متشکل از کارشناسان تخصصی بهداشت محیط برای نظارت بر بازار و اصناف که قرار است از ۲۳ فروردین ماه آغاز به کار کنند، پیش بینی شده است.

او افزود: کرونا بیماری است که واکسن و درمان اختصاصی ندارد، اما مسئولیت فردی و اجتماعی دارد و مردم در این خصوص با همکاری با ستاد کرونا اقدامات شایسته‌ای انجام دادند.

جزایری اضافه کرد: متأسفانه عدم رعایت هشدار‌ها پیرامون عدم حضور مردم در تجمعات و عدم شرکت در مراسمات و عدم پرهیز از دید و بازدید‌ها باعث شد طی روز‌های گذشته تعدادی از مردم استان دچارابتلا به بیماری کرونا شوند.

او با اشاره به بازگشایی برخی اصناف ضروری و کم ریسک از ۲۳ فروردین ماه و تدوین ۷۷ پروتکل از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای این امر، ادامه داد: اجرای این پروتکل‌ها برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و نظارت بر اجرای آن نیز برعهده ستاد کرونا است.

جزایری گفت: هم اکنون ۵۰ تیم دو نفره از کارشناسان تخصصی بهداشت محیط برای نظارت بر بازار و اصناف پیش بینی شده است که نماینده ارگان‌های مختلف مثل تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز می‌توانند با این تیم‌ها همکاری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار