امروز شاخص کل بورس تهران، شاهد اُفت ۲۳ هزار واحدی، در زمان آغاز معاملات بود.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سه شنبه (۳۱ تیر ماه) شاخص کل بورس کار خود را با اُفت آغاز کرد.

در ساعت ۱۰:۲۰ جمع صف‌های خرید به حدود پنج هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۷۸۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با چهار هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

بیشترین سفارش در صفوف خرید پترول، وآیند و فخوز به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان هزار و ۶۵۸ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش  وسدید، پارسان و ولیز در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف ریل سیر کوثر (حسیر) به ۱۰ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 محصولات شیمیایی و بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نیست.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هر دم از این باغ بری میرسد
۰۰:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بورس یعنی سرازیر شدن سود میلیاردیدر جیب کا ر گزاری ها سهام خر یداری می کنی قیمت سر به سر وکار مزد مثال خرید پا نصد تومان ده هزار ولی در پایان معا مله می بینی پنجاه هزار تومان اختلاف معا مله است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۱ تير ۱۳۹۹
پس چرا شاخص افت میکند مگه تقاضا بیشتر از عرضه نیست
آخرین اخبار