مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات روکش آسفالت ولکه گیری ۱۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان با تلاش راهداران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور اردبیل- آستارا با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری بصورت شبانه روزی در ۴ محور اصلی و شریانی استان مشغول انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت هستند گفت: عملیات روکش آسفالت ولکه گیری ۱۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان با تلاش راهداران آغاز شد.

او بیان کرد: برای آسفالت محور‌های مواصلاتی استان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار ملی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تلاش بی وقفه نیرو‌های راهداری این پروژه‌ها هرچه زودتر به اتمام رسیده و مردم با آرامش خاطر از جاده‌های استان تردد کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه محور اردبیل- نمین –آستارا یکی از محور‌های شریانی و پرتردد استان اردبیل است از لکه گیری و روکش آسفالت ۴ کیلومتر از این محور خبر داد و تصریح کرد: برای لکه گیری و روکش آسفالت این محور نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وثوقی طول راه ارتباطی استان اردبیل را ۶ هزار و ۳۷۳ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان ۴ هزار و ۷۵۰ کیلومتر راه روستایی، ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۷ کیلومتر راه اصلی و ۷۰۰ کیلومتر نیز راه فرعی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.