مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: امسال ۱۳۳ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل لکه گیری و روکش آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم الله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۱۳۳ کیلومتر از راه‌های استان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با تلاش راهداران خستگی ناپذیر دیار سبلان امسال یک هزارو ۱۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نیز خط کشی خواهد شد.

او با بیان اینکه ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی درحال ساخت است افزود: در قالب طرح ابرار هم ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی، شن ریزی و آسفالت خواهد شد که از این میزان ۵۰ کیلومتر در مرحله آسفالت و مناقصه می‌باشد.

دبیر کیمسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل جابجایی ۸۳۷ هزار تن بار و کالا را در استان یادآور شد و تصریح کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است و باتوجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی نیز به شرکت‌های حمل ونقل ابلاغ شده است.

وثوقی وضعیت حمل ونقل کالا در استان اردبیل را کاملا عادی و روان دانست و گفت: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزارو ۴۰۰نفر راننده پرتلاش درحال خدمت شبانه روزی به مردم عزیز هستند.

او از صادرات ۵۱ هزارو ۵۶۰ تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار درفصل بهار خبر داد و گفت: در مدت یادشده راهداران پرتلاش دیار سبلان در قالب گشت‌های راهداری و با همکاری شایسته دستگاه قضائی ۱۶۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز را شناسایی، توقف و قلع و قمع کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۷ تير ۱۳۹۹
16 سال دویدیم تنها یک کیلومتر از راه روستای لنج اباد و 7 روستای همجوار اسفالت شد برای 12 کیلومتر باقیمانده چه کنیم!!!؟؟؟؟؟!!!!!