رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: از ابتدای امسال بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان بیله سوار تسطیح، رگلاژ و قنوزنی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضیاء فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از محور جعفرآباد در جهت بهبود راه‌های روستایی از اجرای عملیات طرح ابرار به طول ۵ کیلومتر در محور قره دره خبرداد و گفت: در قالب این طرح ۱۰ هزار و ۸۳۷ تن حمل مالح زیر اساس انجام شده، ۵/۲ کیلومتر آماده آسفالت و ۵/۲ کیلومتر مابقی نیز در حال تراکم بستر و حمل مصالح زیر اساس می‌باشد.

او با اشاره به پروژه‌های فعال این شهرستان احداث باند دوم کمربندی بیله سوار را در سه ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۱۴ کیلومتر از پروژه راه‌های روستایی قره دره و بابک گوردیل توسط راهداران تلاشگر حمل مصالح، تراکم بستر و خاکریزی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه ۵/۱ کیلومتر از پروژه راه روستایی عزیزکندی نیز با استفاده از ۲۴۳ تن آسفالت بصورت مقطعی لکه گیری شده است تصریح کرد:۵۰۰ متر روکش آسفالت در این پروژه انجام شده و مابقی مسیر هم در حال آماده شدن است.

فکری در راستای صیانت از حریم راه‌ها بعنوان سرمایه ملی از شناسایی، قلع و قمع و جلوگیری از ۱۱ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان بیله سوار خبرداد و گفت: در سه ماهه گذشته راهداران زحمتکش شهرستان بیله سوار با استفاده از ۱۶۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری و ایمن سازی کرده اند.

او رنگ آمیزی ۱۲۱ متر از سرعتکاه‌ها، برچیدن ۶۸ عدد از علائم فرسوده، نصب ۷۸ عدد علائم اخباری و اخطاری و همچنین ۱۴ متر مربع تابلوی اطلاعاتی را ازدیگر اقدامات مهم راهداران در سه ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار افزود: جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها ۲۹۸ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان شهرستان بیله سوار توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
به جای این کار به فکر جاده مغان _ اردبیل باشید توجه توجه جاده پارس اباد اردبیل لطفا لطفا درست کنید این جاده رو‌.