مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۸ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در مرحله مناقصه و آماده آسفالت می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از روند اجرائی این طرح ملی در شهرستان‌های نیر و کوثر گفت: در قالب «طرح ملی ابرار» بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر اجرا شده است.

او با بیان اینکه سهم استان اردبیل از طرح ملی ابرار ۱۰۰ کیلومتر است بیان کرد: شن ریزی و زیرسازی حدود ۳ کیلومتر راه روستایی قوناخ قران از توابع بخش مرکزی نیر در حال انجام است که تلاش می‌کنیم امسال روکش آسفالت این مسیر نیر انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه مراحل نقشه برداری و مطالعه محور کورائیم به خلفلو بطول ۱۰ کیلومتر درحال انجام است که در قالب طرح ملی ابرار بهسازی و شن ریزی خواهد شد.

رحمتی تصریح کرد: با عنایت به آغاز فصل کاری استان اردبیل طرح ها، برنامه‌ها و به ویژه پروژه‌های طرح ملی ابرار با همه توان در شهرستان‌ها در حال اجراست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۲:۱۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
ان شاء اله روستای لنج آباد در زمره 16 روستا گفته شده باشد؛ هفته پیش بود که به جهت حادثه خیز بودنه راه روستا یک وانت نیسان در دره سقوط کردو یک نفر و جان باخت و سه نفر مصدوم شدند!!!!!