معاون فرهنگی هنری حوزه هنری زنجان از احیای هنر‌های نقالی و پرده ‌خوانی در قالب تئاتر «بچه‌های مسجد» در زنجان خبر داد.

حوزه هنری زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان؛ خدایی معاون فرهنگی هنری حوزه هنری زنجان ، از احیای هنر‌های نقالی و پرده‌ خوانی در قالب تئاتر بچه‌های مسجد در زنجان خبر داد و افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام علاقمندان در این دوره آموزشی ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹ است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری زنجان گفت: کارگاه نقالی و پرده‌خوانی در قالب تئاتر بچه‌های مسجد با رویکرد آموزشی و تولید محور با حضور اساتید مجرب و با سابقه استانی و کشوری در حوزه هنری زنجان برگزار خواهد شد.

خدایی با اشاره به اینکه در این طرح در تلاش هستیم تا بین حماسه عاشورا با هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ارتباط برقرار شود، افزود: این کارگاه با هدف ارتقای توانمندی استعداد‌های هنر نقالی و پاسداشت فرهنگ غنی ایرانی اسلامی با توجه به هنر‌های حماسی و ادبیات فارسی برگزار می‌شود که می‌تواند نقش مهمی در تبیین هنر ایرانی اسلامی به نسل جوان ایفا می‌کند.

او در ادامه با بیان این‌که دوره آموزشی نقالی و پرده‌ خوانی با ظرفیت محدود برگزار خواهد شد، گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این دوره آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

خدایی ضمن دعوت از فعالان حوزه نقالی، پرده‌ خوانی، تعزیه و علاقه‌مندان برای حضور مستمر در این رویداد فرهنگی هنری گفت: علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌تواند تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹ مشخصات خود را به همراه شماره تماس به شماره واتساپ ۰۹۱۲۶۴۲۲۴۶۵ ارسال و یا پیامک نمایند.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.