معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امسال هزینه ارائه مشاوره انتخاب رشته کنکور در مدارس افزایش نمی‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، گفت: برنامه ریزی شده است تا هر مدرسه‌ای به عنوان یک پایگاه انتخاب رشته معرفی شود.

او با بیان این که امسال هزینه ارائه مشاوره انتخاب رشته در مدارس افزایش ندارد، افزود: هر مدرسه‌ای که مشاوران توانمندی دارد به عنوان یک پایگاه انتخاب رشته معرفی می‌شود به این دلیل که هم از تجمع و ازدحام دانش آموزان جلوگیری شود و هم دانش آموزان مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین به موسسات مشاوره‌ای نباشند.

مرادی به تاثیر مثبت فعالیت‌های تربیتی بر تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان و ایجاد انگیزه در آن‌ها اشاره کرد و خواستار رصد فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و تربیتی در شبکه شاد توسط مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: به بهانه بیماری کرونا و تعطیلی مدارس از غنی سازی اوقات فراغت و رصد توانمندی‌ها و علایق دانش آموزان نباید غافل شویم، حتما باید گروه‌هایی در شبکه شاد تشکیل شود و ارتباط با دانش آموزان با فعالیت‌های تربیتی و پرورشی حفظ شود.

مرادی اظهارکرد: بعضی از شهرستان‌ها و مناطق در حوزه فعالیت‌های تربیتی و تولید محتوا در شبکه شاد بسیار خوب عمل کرده اند و هر روز مسابقاتی برای گروه‌های مختلف دانش آموزی اجرا می‌کنند که از همه آن‌ها قدردانی می‌کنم.

اوهمچنین ضمن قدردانی از شهرستان‌ها و مناطقی که آثار مسابقات قرآن، عترت و نماز را به موقع ارسال کرده اند، گفت: در زمینه بارگذاری آثار مسابقات قرآن، نماز و عترت رتبه اول کشور را کسب کرده ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان خواستار شناسایی دانش آموزان در معرض آسیب‌های روحی و ارائه خدمات مشاوره‌ای مناسب به آن‌ها شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار