مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری طی سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ بیش از ۱۱۷ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۱۷ درصدی کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به جمع‌آوری ۱۹ میلیارد و ۸۷۱ میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری طی پارسال در استان کرمان گفت: با جمع‌آوری این میزان کمک‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان موفق به کسب رتبه سوم کشوری در جشن نیکوکاری شد.

او با بیان اینکه جشن ملی نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو و به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود، افزود: جشن نیکوکاری پارسال نیز در اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار شد.

صادقی با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان کرمان پارسال در جشن نیکوکاری مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۷۱ میلیون تومان به صورت نقدی و کالایی به نیازمندان استان کمک کردند تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ بیش از ۱۱۷ درصد رشد داشته است.

او ضمن قدردانی از مشارکت خوب خیران نیکوکار در این جشن ملی و مذهبی بیان داشت: امیدواریم با همدلی و مشارکت مضاعف مردم و خیران و همچنین تلاش‌های جهادی امدادگران یاری گر نیازمندان در شرایط کنونی جامعه باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار