اسراف انسان را نیازمند می‌کند

امام جمعه رودبار گفت: اسراف ثروت زیاد را بر باد می‌دهد و انسان را نیازمند می‌کند باید از نعمت‌های الهی در جای خود استفاده کرد.

اسراف انسان را نیازمند می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبار گفت: ناشکری و اسراف در نعمت های خداوند جریمه الهی را در پی دارد قحطی و نا امنی نمونه‌هایی از این جریمه الهی هستند

گروهی در ادامه افزود: شورای نگهبان در نظام ما کارایی زیادی دارد و جایگاه بالایی دارد و اگر نبود مشکلات فراوانی برای کشور به وجود می آمد.

امام جمعه رودبار گفت: انسان در بین مخلوقات خداوند اشرف مخلوقات است و خداوند بلند مرتبه نعمت های فراوانی را اختیارش قرار داده که از این نعمت ها استفاده کند، مهمترین شرط ها برای استفاده از نعمت های الهی حلال بودن و میانه روی است.

او همچنین گفت: واژه اسراف و مشتقات آن در قرآن ۲۳ بار تکرار شده که نشان از اهمیت آن دارد و از گناهان کبیره است و باعث هلاکت انسان می شود.

گروهی افزود: اسراف ثروت زیاد را بر باد می دهد و انسان را نیازمند می کند باید از نعمت های الهی در جای خود استفاده کرد.

امام جمعه رودبار گفت: بهترین پشتیبان برای محرومان و معلولان کمیته امداد و بهزیستی هستند جا دارد به مناسبت هفته بهزیستی از تلاش های این عزیزان در مناطق محروم تشکر کنیم.

او همچنین گفت :در دوران حاکمان ظالمی مانند عباسیان و امویان کار را به دست انسان های نا اهل می سپردن که آنها نیز بر اساس میل خود افراد را انتخاب می کردن و نتیجه آن بی عدالتی می‌شد باید انسان های شایسته برای مسئولیت های مهم کشور انتخاب کنیم.

امام جمعه رودبار افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند به مجلس یازدهم امید داریم‌ این مجلس مشکلات را برطرف کند مخصوصا مشکل اقتصادی را در اولویت خود قرار دهد.

امام جمعه رودبار گفت: رهبری عزیز فرمودند این مجلس از انقلابی ترین مجالس کشور است و دلیل آن وجود جوانان پرانگیزه ، مدیران انقلابی و افراد با تجربه است و مردم به این مجلس امید زیادی دارند.

گروهی افزود: ما ظرفیت های مادی و معنوی زیادی داریم ظرفیت های معنوی مانند آمادگی‌برای جهاد و شهادت، مردم کشور ما و ظرفیت های مادی مانند معادن و کشاورزی ما که بنیه کشور ما را قوی کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار