صحفی گفت: بیش از ۳۰۰ تن حواله شکر به بنکداران جهت توزیع به واحد‌های صنفی جهت مصرف خانوار تخصیص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید ابراهیم صحفی رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌ فروشان مواد غذائی قم با اشاره به کمبود شکر در بازار استان گفت: به علت‌های مختلف چند وقتی بوده که بعد از تصویب قیمت در ستاد تنظیم بازار با مشکلاتی در عرضه و توزیع شکر روبرو شده‌ایم.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی قم از خرید و ورود شکر مصرف خانوار به قم خبر داد و ابراز کرد: بیش از ۳۰۰ تن حواله شکر به بنکداران جهت توزیع به واحد‌های صنفی جهت مصرف خانوار تخصیص داده شد.

او با بیان اینکه این شکر‌ها به‌منظور مدیریت و تنظیم بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: تا دو روز آینده و با آماده شدن شکر‌های بسته‌بندی اقدام به توزیع می‌کنیم که امیدواریم مشکل کمبود شکر تا حد زیادی مرتفع شود.

صحفی با تأکید بر اینکه بخشی از شکر خریداری‌شده به قم واردشده و در حال بسته‌بندی جهت توزیع بین واحد‌های صنفی مربوطه هستیم، یادآور شد: تعدادی تریلی در کارخانه شکر در حال بارگیری است که تا چند روز آینده جهت بسته‌بندی و توزیع آماده‌سازی می‌شوند.

او عنوان کرد: سعی بر آن داریم که توزیع شکر در کلیه واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب معتبر انجام شود و همشهریان عزیز قادر به خرید شکر از نزدیک‌ترین واحد صنفی باشند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.