نظری گفت: کود فسفات به درستی بین کشاورزان خمین توزیع نشده است.

نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش کمره شهرستان خمین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: عمده مشکل کشاورزان  خمین در تهیه کود فسفات بود  که به دلیل وارداتی بودن این کود و کمبود آن به درستی بین کشاورزان توزیع نشده است.

نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی د عمده مشکل کشاورزان در تهیه کود فسفات بوده که به دلیل وارداتی بودن این کود و کمبود آن به درستی بین کشاورزان توزیع نشده است.

نظری با اشاره به گلایه کشاورزان درخصوص توزیع نامناسب کود افزود: در بحث استفاده از کود ازت مشکل خاصی وجود نداشته و بین کشاورزان توزیع شده است.

او اضافه کرد: بزرگترین مشکلات بخش کمره بحث منابع طبیعی و مشکلات کشاورزان بود که مقرر شد جلسه‌ای جداگانه در خصوص بررسی و رفع این موضوع برگزار گردد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه مواردی که جنبه اجرایی داشت به صورت مصوبه درآمد که در زمان بندی مشخص انجام شود و در جلسه بعدی هم مورد بازخوانی قرار خواهد گرفت.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش کمره با حضور نماینده مردم خمین، مدیران ادارات و دهیاران روستا‌های بخش کمره در شهر قورچی باشی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.