ملکی راد گفت: با توجه به افزایش کیفیت گندم درحال برداشت در استان مرکزی امسال کیفیت نان هم بالا می‌رود.

ملکی راد مدیر کل غله استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: با توجه به افزایش کیفیت گندم در حال برداشت در استان مرکزی پیش‌بینی می‌شود امسال نان باکیفیت تری در اختیار مردم قرار گیرد.

ملکی راد افزود: برای رفاه حال کشاورزان استان مرکزی تعداد ۳ مرکز به مراکز خرید گندم  در نقاط مختلف  استان  اضافه شده است.

او اضافه کرد: سال گذشته تعداد مراکز خرید گندم در استان مرکزی ۳۲ مرکز بود، اما امسال تعداد ۳۵ مرکز خرید گندم راه اندازی شده تا در نقاط مختلف استان گندم کشاورزان را خریداری کنند.

مدیر کل غله استان مرکزی بیان کرد: در مذاکره با بانک‌ها هم   مقرر شد اقساط تسهیلات کشاورزان از پول پرداخت خرید گندم کسر نشود و پول خرید گندم تمام و کمال به حساب کشاورزان واریز شود.

ملکی راد اظهار کرد: تا کنون ۵۰ درصد  از مطالبات کشاورزان از سوی بانک‌ها به آن‌ها پرداخت شده و در روز‌های آینده هم مابقی مطالبات کشاورزان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: از ابتدای برداشت تاکنون ۶۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی خریداری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.