فرماندار شهرستان زرندیه از ممنوعیت صدور مجوزنانوایی دراین شهرستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جلسه مشترک فرماندار و اتاق اصناف با نانوایان شهرستان زرندیه در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

فدائی فرماندار شهرستان زرندیه در این جلسه گفت: با توجه به اینکه در سطح شهرستان زرندیه ۶۷ واحد صنفی نانوائی شامل ۵۳ واحد دولتی و ۱۴ واحد آزاد پز وجود دارد تا اطلاع ثانوی نسبت به صدورمجوز جدید نانوائی در این شهرستان داده نخواهد.

فدائی افزود: ازهمه نانویان خواستار افزایش کیفیت نان در شهرستان هستیم وباید این موضوع را بصورت ویژه رسیدگی و رصد خواهیم کرد و در جای خویش هم نسبت به معرفی وتشویق نانوایان برتر شهرستان از لحاظ اخلاق مداری و مشتری مداری و بهترین نوع پخت نان در سطح شهرستان اقدام خواهد شد.

وی از نانوایان خواست به منظور افزایش کیفیت نان در صورت مشاهده آرد غیر مرغوب آن را به توزیع کننده عودت دهند تا با هماهنگی شورای آرد نان شهرستان آرد مرغوب جایگزین شود.

نظارت وکنترل مستمر بر نانوایان شهرستان زرندیه

فرماندار شهرستان زرندیه بر کیفیت نان و، رعایت ساعات پخت و احترام به مشتریان تاکید کردو با تشکر از دقت و حساسیت نانوائی‌ها برای جلب رضایت مردم افزود: نظارت وکنترل بر این صنف به صورت مستمر انجام و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی نانوایی را شغلی شریف وکار در نانوایی را پر مشقت خواند و بیان کرد: نانوایان در تمام ایام کار و زحمت خداوند را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.