رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: قاچاق و توزیع مواد مخدر یک معضل اساسی برای کشور است که باید با قاچاقچیان و توزیع کنندگان برخورد قاطع، هدفمند و بازدارنده صورت بگیرد.

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: سوء مصرف مواد مخدر یکی از مشکلات جهانی است و در کشور ما این مسئله تبدیل به یک معضل اساسی شد و باید با قاچاقچیان و توزیع کنندگان برخورد قاطع، هدفمند و بازدارنده صورت بگیرد.

او بیان داشت: اطلاع رسانی دقیق و صحیح در زمینه عواقب و عوارض شوم مواد مخدر را یکی از راهکار‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه است و باید به گونه‌ای اطلاع رسانی شود تا اعتیاد همچون شیوع کرونا ویروس برای مردم حساسیت ایجاد کند و برای ریشه‌کن شدن آن تلاش مضاعفی کنند.

حجت الاسلام مرادی افزود: استفاده از مشارکت مردمی و ظرفیت آنها نقشی موثر در پیشگیری و مقابله با اعتیاد دارد و باید استفاده از این ظرفیت بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد چراکه مبارزه با مواد مخدر تنها مربوط به دستگاه خاصی نیست و تمام دستگاه‌های متولی پای کار باشند و همکاری و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.