لزوم مبارزه با موادمخدر در حمیدیه با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی

معاون فرماندار حمیدیه گفت: مبارزه با مصرف موادمخدر در این شهرستان با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هومان طهماسبی معاون فرمانداری حمیدیه گفت: گرایش جوانان به مصرف موادمخدر نه تنها سبب آسیب‌های جسمی و روحی برای مصرف کنندگان می‌شود، بلکه منجر به آسیب‌های اجتماعی، فروپاشی بنیان خانواده و جامعه خواهد شد.

او با تاکید بر رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به منظور کاهش ابتلا به بیماری کرونا ویروس افزود: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است، باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه مهار مصرف مواد مخدر فعالیت کند.

طهماسبی اظهار داشت: مسئولان موظف هستند تا با اقدامات فرهنگی در حوزه‌های کاری و جامعه مخاطب، خانواده‌ها را با معضلات ناشی از مصرف موادمخدر و دخانیات بویژه از طریق فضای مجازی آشنا کنند، ضمن اینکه اداره بهزیستی بیش از پیش باید نسبت به پیگیری‌های لازم درخصوص تسهیل نمودن اعطای تسهیلات کم بهره به معتادان بهبود یافته از طریق بانک‌های عامل اقدامات لازم بعمل آورد.

معاون فرماندار شهرستان حمیدیه در پایان یا بیان اینکه ۶۵ درصد جمعیت این شهرستان ساکن روستا هستند، بیان کرد: مسئولان  باید توجه بیشتری به روستائیان در زمینه آموزش آثار سوء مصرف موادمخدر و پیشگیری از گرایش به آن داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.