سرمربی پیکان گفت: مربیان مانند معلمان هستند و باید به تعهدات خود پایبند باشند، زیرا بازیکنان از آن‌ها یاد می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا گفت: بازی فردا برای هر ۲ تیم مهم و حیثیتی است. جایگاه ۲ تیم در جدول و اصطلاح دربی خودروسازان باعث شده تا حساسیت این بازی بیشتر شود. هر ۲ تیم تلاش می‌کنند امتیاز جمع کنند و به شرایطشان در جدول سر و سامان بدهند. روحیه تیم ما خیلی خوب است و برابر سایپا با تمام وجودمان بازی می‌کنیم.سایپا   در ۳ بازی گذشته، شکستی نداشته و ما هم با ۲ برد به مصاف این تیم می‌رویم. امیدوارم با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم، بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

ویسی در واکنش به این که سایپا از ۳ تیم بالای جدول امتیاز گرفته گفت: این مسائل برای ما مهم نیست. ما باید از تمام بازی‌ها امتیاز بگیریم و دست پر بیرون بیاییم. کاری به گذشته هیچ تیمی نداریم و روز مسابقه برای ما مهم است. تمام تلاش ما این است که لحظات را به سود خودمان رقم بزنیم تا برنده بازی شویم.

سرمربی پیکان درباره پیروزی تیمش در ۲ بازی گذشته عنوان کرد: آنقدر باختیم که با ۲ برد نتوانیم کارمان را تمام شده بدانیم. با بازیکنان راجع به این موضوع خیلی صحبت کردیم و به آن‌ها گفتیم که نباید با ۲ باخت مغرور شوند. بدهی ما به باشگاه پیکان بیشتر از این‌ها است و دچار غرور نمی‌شویم. تلاش ما این است از نظر روحی و روانی کاری کنیم که بازیکنان مغرور نشوند و از نظر فنی هم به کار خودمان ادامه دهیم و سومین پیروزی پیاپی را به دست بیاوریم.



او در ادامه گفت: ما خوب گل می‌زدیم و در کنار آن خوب هم گل می‌خوردیم. این موضوع برای خودمان هم عجیب بود و آنقدر تلاش کردیم تا توانستیم این روند را متوقف کنیم. سیستم دفاعی ما خوب نبود و به تدریج بهتر شد. پس از تعطیلات جدولی ترسیم کردیم و برای بازی‌های باقی مانده برنامه ریزی کردیم تا جزو ۳ تیم بالای جدول باشیم. پس از شکست مقابل پرسپولیس، هشتم شدیم و پس از بازی با ذوب آهن سوم شدیم و اکنون در رده دوم جدول هستیم. بازیکنان براساس همین جدول عمل می‌کنند و نوع بازی و سیستم دفاعی ما بهتر شده است. امیدوارم با گل نخوردن بتوانیم به جایگاه بهتری برسیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا ماندن پیکان در لیگ برتر با پیروزی برابر سایپا قطعی می‌شود گفت: فکر می‌کنم ۷۰، ۸۰ درصد راه را رفته باشیم و به یک پیروزی دیگر نیاز داریم. جایگاه ما تاحدودی بستگی به نتیجه حریفان هم دارد، اما اکنون شرایط بهتر شده و همه چیز دست خودمان است. وقتی انتهای جدول بودیم، نیم نگاهی به نتیجه بازی‌های حریفان داشتیم، اما الان همه چیز دست خودمان است و با پیروزی برابر سایپا امید ما بیشتر خواهد شد.

او درباره تغییرات مکرر روی نیمکت سرمربیگری تیم‌ها اظهار داشت: همان طور که انتظار داریم بازیکنان به تعهدشان در قبال باشگاه پایبند باشند، مربیان هم باید به قراردادشان پایبند باشند. این خوب نیست که مربی با رسیدن پیشنهادی بهتر تیمش را عوض کند، زیرا باشگاه روی او حساب کرده است. خود من حساب شده به پیکان آمدم و باشگاه روی من حساب کرده است. زیبنده نیست که با یک پیشنهاد بهتر پیکان را ترک کنم، زیرا ما معلم هستیم و بازیکنان از ما یاد می‌گیرند. امیدوارم این اتفاق نیفتد و مدیران باشگاه‌ها برای حریفانشان آنقدر ارزش قائل شوند که وقتی می‌بینند یک مربی تیم دارد، سراغش نروند و تا پایان فصل با او مذاکره نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار