مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا محدودیت‌های جدیدی برای اماکن و رشته‌های ورزشی پیش‌بینی شده است.

/احتمال تمدید تعطیلی اماکن ورزشی در پایتخت/ کشتی و رشته‌های انفرادی همچنان ممنوعبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، درباره اعمال محدودیت‌های جدید در باشگاه‌های ورزشی پایتخت اظهار داشت: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا محدودیت‌های جدیدی برای اماکن و رشته‌های ورزشی پیش‌بینی شده است. کلیه باشگاه‌های بدنسازی و استخر‌های سرپوشیده، دوباره به مدت یک هفته تعطیل شد. ضمن اینکه رشته‌هایی که برخورد در آن‌ها زیاد است مثل کشتی و ورزش‌های رزمی، مثل گذشته ممنوع خواهند بود.

گل‌محمدی افزود: محدودیت‌های جدید شامل ورزش‌هایی که در مکان باز صورت می‌گیرند، نمی‌شود. برگزاری مسابقات و تمرینات رشته‌های انفرادی هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با یک‌سوم ظرفیت فعلا مشکلی ندارند.  


بیشتر بخوایند:


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، درمورد اینکه اگر روند صعودی شیوع این بیماری ادامه داشته باشد، تصمیم بعدی به چه شکلی خواهد بود گفت: ستاد مبارزه با کرونای استان، فعلا تا یک هفته اماکن ورزشی را تعطیل اعلام کرده است، اما هرگونه فعالیت مجدد و یا تداوم تعطیلی‌ها بر اساس مصوبه جدید این ستاد خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار