فرماندار طرقبه - شاندیز "بینالود" گفت: رفت و آمد گردشگران و مسافران از کلانشهر مشهد به ییلاقات این شهرستان موجب قرمز شدن وضعیت بینالود از نظر شیوع کرونا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی فرماندار طرقبه - شاندیز "بینالود" گفت: بر اساس اعلام مسوولان ستاد استانی مقابله با کرونا وضعیت شهر‌هایی که در فاصله ۲۰ کیلومتری کلانشهر‌ها قرار دارند از نظر شیوع کرونا مانند کلانشهر‌ها خواهد بود و از آنجایی که وضعیت مشهد قرمز است لذا وضعیت بینالود هم از نظر شیوع کرونا قرمز اعلام شد.

او افزود: هجوم گردشگران مشهدی به شهر‌های طرقبه و شاندیز و روستا‌های ییلاقی این شهرستان موجب نگرانی ساکنان بومی شهرستان شده است لذا از مردم عزیز مشهد و زائران و مسافران این شهر خواهشمندیم از سفر به این شهرستان برای جلوگیری از شیوع کرونا خودداری کنند.


بیشتر بخوانید: 


فرماندار شهرستان طرقبه - شاندیز"بینالود" ادامه داد: از میان ۳۰۰ تالار و مجموعه پذیرایی در این شهرستان حدود ۸۰ مورد تالار عروسی دارای مجوز هستند که اخیرا فعالیت آن‌ها به دلیل جلوگیری از همه گیری بیشتر ویروس کرونا در این شهرستان ممنوع شده است.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.