رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: گناباد هم به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی مردمی ،از نظر وضعیت ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت:بجستان دیگر شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد بر اساس آخرین اعلام متولیان ذی ربط از نظر کرونا در وضعیت زرد قرار دارد.

او افزود:گناباد پیش از این در وضعیت زرد بود که با بازگشایی اماکن عمومی و آغاز به کار برخی مشاغل و از طرفی رعایت نکردن مسائل بهداشتی از جمله نزدن ماسک و رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی آمار مبتلایان کرونا در گناباد و بجستان افزایش یافت و این امر موجب شد که گناباد دوباره در وضعیت قرمز کرونا قرار بگیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد:  افزایش بیش از پیش تعداد مبتلایان به کرونا به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و پیشگیرانه در گناباد و بجستان نگران کننده است.

باذلی مشارکت مردم در رعایت مسائل پیشگیرانه و پرهیز از حضور غیر ضروری در معابر عمومی و اجتماعات را در کاهش شیوع کرونا و جلوگیری از تبعات آن بسیار مهم دانست و بیان کرد: بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس همکاری تک تک افراد جامعه است.

بیشتر بخوانید
  • او با اشاره به الزامی شدن استفاده از ماسک در معابر و اماکن عمومی و ادارات و سازمان‌ها تصریح کرد: زدن ماسک در کاهش ابتلا به کرونا نقش بسیار زیادی دارد و مردم با احساس مسئولیت نسبت به این مساله در پیشگیری از کرونا سهیم شوند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.