علی بویری قیمت املاک و اجاره بها در برخی مناطق هندیجان را غیرمتعارف دانست و گفت: مسئولان باید به این مسئله رسیدگی کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری فرماندار هندیجان گفت: جلسه‌ای با هدف نظارت بر قیمت خرید و فروش و اجاره بها املاک مسکونی و تجاری با حضور دادستان، مسئولان اتحادیه امور صنفی و مشاورین املاک این شهرستان برگزار شد.

او قیمت املاک در برخی از مناطق هندیجان را غیرمتعارف و غیرکارشناسی دانست و افزود: برخی دلالان و صاحبان سرمایه با یک روند غیرمنطقی باعث افزایش قیمت املاک مسکونی و تجاری در این شهرستان شده اند.

بویری اظهار داشت: دلالان قیمت خرید و فروش و نرخ اجاره بها املاک را بدون هیچ دلیل و پشتوانه منطقی و قانونی چندین برابر قیمت گذاری می‌کنند که نرخ‌ها و قیمت‌ها صرفا زمینه‌ای برای سودجویی عده‌ای دلال و افراد سودجو در شهرستان را فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان هندیجان ادامه داد: درپایان این مقرر گردید تا کارشناسان و مشاورین در حوزه املاک، قیمت‌های واقعی را در برخی مناطق شهر به مردم اعلام کرده و در این خصوص شفاف سازی نمایند، ضمن اینکه اقدامات قانونی به منظور جلوگیری از افزایش اجاره بها و قیمت‌های غیرواقعی خرید و فروش املاک تجاری و مسکونی در این شهرستان انجام دهند و با متخلفان و سودجویان مطابق قانون برخورد کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.