وضعیت در بوشهر همچنان قرمز است

وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی امروز هم وضعیت بوشهر را از نظر کرونا قرمز اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با جان‌باختن هفت هم استانی دیگر تعداد افرادی که در استان بوشهر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند به ۱۳۴ نفر رسید.

سعید کشمیری افزود: اکنون ۳۳۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به سر می‌برند که ۱۷۸ نفرشان مثبت قطعی هستند.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۷۰ بیمار دیگر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و در همین مدت ۶۶ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونا باحال عمومی خوب بیمارستان را ترک کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه ۵۰ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان کرد: ۲۹ مورد از موارد بستری در بخش‌های ویژه با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کشمیری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون چهار هزار و ۵۰۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد چهار هزار و  ۱۶۹ نفر ترخیص شده‌اند.

وضعیت بوشهر همچنان قرمز است

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز هم وضعیت بوشهر را قرمز خواند.

به این ترتیب، این استان در کنار استان‌های خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
قاسم
۱۴:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
با سلام
بنده خودم‌مبتلا ب کرونا هستم و در این‌چند روز به چند محل تست کرونا شهر کنگان رفتم و گفتن اصلا ما کیت تسخیص نداریم و تست نمیگیریم. فکر کنید چند نفر مثل من در شهر وجود دارند وازادنه باعث الودگی جامعه میشن. پس هر روز تو بوق کرنا نذاریم ما کیت فراوان در کشور داریم و بعدش خم اعلام میکنید صادر میکنیم. همه میدونن اینا شو بازی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۷:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کاملا موافقم تست کرونا هم بخوای بدی هزینش زیاده خیلی هم طول میکشه جوابش بیاد.با این حساب یه نفر که کرونا داشته باشه تا بخواد جواب آزمایشش بیاد ممکنه خیلی هارو آلوده کنه.حق بدید که کرونا زیاد بشه تازه اول راهیم فقط و فقط خدا به دادمون برسه.امیدی جز خدا نیست مردم