برخی از باشگاه‌های هندبال بانوان برای فرار از پرداخت مبالغ بالا با بازیکنان قرارداد سفید امضا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش حواشی پیرامون امضا کردن قرار‌های سفید در لیگ برتر هندبال بانوان مطرح شد. گویا یکی از تیم‌هایی که در کورس قهرمانی بوده، وعده‌هایی را به بازیکنانش داده است، اما در نهایت به قول‌های خود  عمل نکرده است.

این باشگاه مدعی در قرارداد داخلی با مبلغی بالا با بازیکنان خود به توافق رسیده، اما در  قراردادی که به فدراسیون ارائه داده شده، مبلغی پایین‌تر نوشته شده است. این اقدام باشگاه سرشناس یک تخلف محسوب می‌شود، اما متاسفانه بازیکنان به دلیل نداشتن مدرکی معتبر نتوانسته اند به فدراسیون شکایت کنند.

گویا این باشگاه مدعی، در فصل گذشته لیگ برتر هم این تخلف را انجام داده و تخلف آن‌ها به فدراسیون گزارش  شده است. در همان زمان فدراسیون هندبال هم برای جلوگیری از ایجاد مشکل به بازیکنان هشدار جدی داده بود.  

متاسفانه برخی از باشگاه‌ها به علت اینکه باید درصدی از مبلغ قرارداد را به  فدراسیون، یا به عنوان مالیات پرداخت کنند، مبلغ کمتری را در نسخه کتبی قرارداد ثبت می‌کنند.

 یکی از بازیکنان لیگ برتر که علاقه‌ای به فاش شدن نامش نداشت در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور بیان کرد: باشگاه ما هنگام عقد قرارداد با مبلغ بالاتری با برخی از بازیکنان به توافق رسید. این باشگاه اعلام کرد که در متن قرارداد مبلغ کمتری نوشته شود و در پایان فصل همان مبلغ توافق شده پرداخت می‌شود. متاسفانه این باشگاه به وعده‌های خود عمل نکرد و از آنجایی که سند و مدرکی در دست بازیکنان نبود نتواستیم از باشگاه شکایت کنیم.

الهام سلوکی نایب رئیس بانوان  فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: در دوره‌های گذشته گاهی در لیگ برتر بانوان  قرارداد سفید امضا می‌شد، اما اکنون هیچ بازیکنی در این زمینه تخلفی را به فدراسیون گزارش نداده است.  

او در ادامه عنوان کرد: حق بازیکن، خط قرمز فدراسیون هندبال است و مطمئن باشید ما نمی‌گذاریم حقی از بازیکن ضایع شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.