لژیونر ملی پوش هندبال گفت: مبلغ قرارداد‌های بازیکنان لژیونر هندبال چند برابر بازیکنان لیگ داخل ایران است.

استکی:الله کرم استکی لژیونر ملی پوش هندبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تا جایی که می‌دانم قرارداد‌های بازیکنان  لژیونر هندبال چند برابر قرارداد‌های داخل ایران است. هندبالیست برای گذراندن زندگی خود مجبور است لژیونر شدن را انتخاب کند.

او درباره حضورش در تیم جدید عنوان کرد: اخیرا به تیم نوپای  "بوزائو"  رومانی پیوستم. تیم بوزائو رومانی سال دوم حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند. این تیم پیشنهاد بسیار خوبی  به من داد که در نهایت قبول کردم. در این تیم نصرتی و باباصفری، ملی پوشان بسیار خوب تیم ملی  هم حضور دارند. من از تیم‌های دیگری هم پیشنهاد داشتم که به آن‌ها  اصلا فکر نکردم.

او درباره تشکیل تیم ملی امید گفت: حمایت از تیم ملی  امید به هندبال ایران کمک می‌کند و تشکیل این تیم یک تصمیم درست است که سال‌ها پیش باید انجام می‌شد. امیدوارم این گونه  تفکرات در هندبال بیشتر شود  چرا که این رشته تشنه تفکرات نو است.

استکی درباره حضور سرمربی تیم ملی اظهار کرد: اگر قرار به حضور مربی خارجی  برای هدایت تیم ملی هندبال است، باید با یک مربی طراز اول قرارداد بسته شود. البته باید در نظر گرفت حضور مربی خارجی خوب هزینه بالایی دارد. مربی ایرانی از مربی درجه چند اروپا خیلی بهتر است.

لژیونر هندبال در پایان درباره زمان آغاز تمرینات تیم  بوزائو  رومانی عنوان کرد: به خاطر شیوه ویروس کرونا هنوز زمانی برای شروع تمرینات مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید: برخورداری: من از لیگ برتر هندبال بوندسلیگا و لالیگا پیشنهاد دارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار