حبیبی گفت: از چند تیم خارجی برای هدایت تیمشان پیشنهاداتی داشته ام، اما رسیدگی به آن‌ها را به زمانی دیگر موکول کرده ام.

هندبال ایرانعلیرضا حبیبی سرمربی پیشین تیم ملی هندبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ‌می‌خواهم روی پیشنهادات خوب خارجی که به من داده می‌شود تمرکز کنم و بهترین انتخاب را داشته باشم. پیش از شیوع ویروس کرونا از چند تیم خارجی پیشنهاداتی داشتم، اما با توجه به شرایط حاکم در دنیا تصمیم درباره هدایت یکی از این تیم ها را به زمان دیگری موکول می کنم. متاسفانه شیوع ویروس کرونا بسیاری از  لیگ‌های دنیا را تعطیل یا به حالت تعلیق درآورده است.

او افزود: باید منتظر شد تا شرایط شیوع کرونا به حالت عادی برگردد. حتما باید پیشنهاد خوبی باشد چرا که من به هر قیمتی در تیم خارجی حضور پیدا نمی‌کنم.

حبیبی در ادامه بیان کرد:  سال گذشته که هدایت تیم ملی هندبال را بر عهده داشتم، چند پیشنهاد خارجی به دستم رسید و به علت حضور در تیم ملی نتوانستم هدایت تیم خارجی را بر عهده بگیرم و تمام پیشنهادات خارجی را رد کردم. من علاوه بر مربی بودن به عنوان مدرس بین المللی و ناظر فدراسیون جهانی شناخته شده ام و طی یک سال گذشته تدریس و حضور در مسابقات بین المللی را از دست داده ام.

حبیبی در پایان عنوان کرد: می‌خواهم در بخش تدریس و ناظر فنی فعالیتم را بیشتر کنم. من از کشور‌های لبنان، قطر، کویت و مقدونیه پیشنهاد داشتم. من منتظر هستم تا شرایط بیماری کرونا به حالت عادی برگردد چرا که کمتر تیم اروپایی جذب بازیکن و مربی داشته است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار