اجرای طرح مبارزه با زمین خواری در تبریز

معاون قضایی دادگستری استان آذربایجان شرقی ازعزم جدی دستگاه قضایی برای مبارزه بازمین خواری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،احمد موقری معاون قضایی دادگستری استان آذربایجان شرقی امروز هنگام اجرای حکم قضایی قلع و قمع در منطقه اسپیران تبریز گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ پرونده برای متصرفان اراضی زراعی و ملی تشکیل شده است.

او افزود:در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه بر رسیدگی قاطع به موضوع زمین‌خواری این موضوع در اولویت کاری دادگستری استان قرار گرفته و برخورد با پدیده زمین خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی، قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت پیگیری وتداوم خواهد یافت.

معاون قضایی دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهیم داشت.

 داداش نصیری مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی هم گفت: دراجرای قانون رفع تصرف ازاراضی ملی با صدور رأی قطعی وهماهنگی با منابع طبیعی، نیروی انتظامی و دیگر نهاد‌های مرتبط، ۲۵ فقره مستحدثات در منطقه اسپیران قلع و قمع و به صورت سابق بازگشت.

او از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۶۰ فقره حکم پرونده تصرفات غیرقانونی و تبدیل به باغ در استان اجرا شده و حدود ۵۰ هکتار زمین رفع تصرف شده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.