تبریز؛

افتتاح شش طرح پستی در آذربایجان شرقی

شش طرح پستی امروز در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مهری مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: طرحهای افتتاح شده شامل طرح سامانه سیماک ،بیتاک ، جی نف، پست لجستیک ، سامانه گمرکی و پلاک کوبی کدپستی در مناطق مختلف شهرهاست که برای راه اندازی آن بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی درباره طرح "سیماک" گفت: در این طرح  که در13 استان کشور در حال اجراست ، امور ثبتی به صورت الکترونیکی و قانون‌مند انجام و با اجرای آن طول و عرض جغرافیایی اصلاح  و جلوی زمین‌خواری نیز گرفته می‌شود .
 
مهری یکپارچه سازی و استاندارد سازی فرایند اموراملاک، مکانیزه شدن فرمول های محاسبات عوارض ساختمانی وامکان پرداخت الکترونیکی عوارض مربوطه و کاهش دخل وتصرف در اراضی ملی و کاستن دعاوی مربوط به املاک را از  اهداف دیگر اجرای این طرح برشمرد.
 
مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران  درباره طرح "جی نف" هم گفت: "جی‌نف" طرحی است که کاهش زمان مراسلات پستی و تسهیلات در امور پستی را فراهم می کند و با راه اندازی این طرح یکسان سازی نشانی در شهرها و روستاها صورت می گیرد  و از درج نشانی های نامعتبر در پرونده ها جلوگیری می شود.
 
مهری در خصوص طرح" بیتاک " هم گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا که بنا دارند در فضای مجازی تبلیغات کنند می توانند با استفاده از طرح "بیتاک " همانند ایجاد ستاد تبلیغات واقعی در این فضا با نام و نشانی و مشخصات کامل تبلیغات کنند.
 
به گفته وی در طرح پلاک کوبی کد پستی نیز دسترسی سریع و دقیق به پلاک های پستی برای کاربران و دستگاههای اجرایی به طور آسان فراهم می شود .
 
مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه مردم به خدمات ارزان و با کیفیت بالا نیاز دارند، افزود: سرعت سیر مرسولات باید بهبود یابد تا مردم انتخاب نخست خودشان را پست قرار دهند.
 
مهری خاطر نشان کرد : پست باید برای ارائه خدمات به درب منازل مردم مراجعه کند و باید با تسهیل خدمات خویش، دسترسی مردم را آسان کند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.