نصب بر چسب قیمت در واحد‌های صنفی الزامی بوده و این واحد‌ها مکلف به رعایت آن می‌باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه اطلاع از قیمت کالا، ابتدایی‌ترین حق مصرف کننده است، گفت: بازرسان این سازمان نیز با حضور در بازار استان با هر گونه عدم درج قیمتی برخورد قانونی کرده و برای واحد‌های صنفی متخلف پرونده تخلف تشکیل خواهند داد.

او با بیان راه اندازی پویش بدون قیمت نخریم در استان، افزود:این پویش در راستای ابتدایی‌ترین حق مصرف کننده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشورراه اندازی شده است.

قوانلو گفت:این پویش سبب نظارت همگانی بر بازار خواهد شد و مردم با نخریدن کالا‌هایی که فاقد قیمت می‌باشد ضمن اینکه از حق خود دفاع می‌کنند با این نخریدن سبب متنبه شدن واحد‌های صنفی متخلف می‌شوند.

او افزود: باید بپذیریم با تعداد محدود بازرسانی که این سازمان دارد در مقابل با حجم واحد‌های صنفی در استان که بیش از ۱۵۰ هزار واحد صنفی است، یقینا حضور مردم در پویش بدون قیمت نخریم، می‌تواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

رئیس سازمان صمت مازندران از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، احتکار، تقلب در کسب موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.