شمار بیماران بدحال کرونا در گراش روز به افزایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی مطلبی متخصص بیماری های عفونی بیمارستان گراش با اشاره به اینکه وضعیت گراش همچنان قرمز و خیلی پرخطر بوده،گفت: شمار مبتلایان هر روز افزایش می یابد ، بخش کرونای بیمارستان شلوغ تر از قبل شده و شمار بیماران بدحال نیز در حال افزایش است.

او، با استناد به لیست وضعیت مخاطره شیوع کرونا در شهرستان‌ها و افزایش مبتلایان بومی  بیان کرد:  شهرستان گراش در وضعیت قرمز و  خیلی پرخطر قرار دارد.

هادی تصریح کرد: شهرستان های گراش، جهرم و فسا در استان فارس قرمز هستند.  هر لحظه بر تعداد بستری های بخش های کرونا و بیماران وصل به دستگاه تنفس و  بدحال افزوده می شود.

متخصص بیماری های عفونی بیمارستان گراش ادامه داد: اگر شهروندان می خواهند شهر را از این بحران نجات دهند باید در خانه های خود بمانند ،  بیماران مبتلا به کرونا قرنطینه را رعایت کنند و همه ی مردم باید ماسک بزنند.

تا ظهر  جمعه ۱۳ تیرماه جاری  ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۴ نفر در ۲۴ ساعت منتهی به این روز ، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

در این مدت بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۸۳ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کرونا  در کشور به ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.

همچنین در طول  مدت یاد شده  ۱۵۴ بیمار کرونا  جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار