با صدور حکمی از سوی ریاست قوه قضاییه، سلیمانی دامنه به عنوان دادستان جدید عنبرآباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با صدور حکمی از سوی آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضاییه، ابراهیم سلیمانی دامنه به عنوان دادستان جدید عنبرآباد معرفی شد.

در حکم انتصاب او آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومان و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

ابراهیم سلیمانی دامنه فارغ التحصیل کارشناسی دانشگاه علوم قضایی تهران است که از سال ۹۲ وارد دستگاه قضایی شده و در سمت‌های مختلفی، از جمله دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد، دادیار مامور در شعبه ۴ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت و بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت مشغول به خدمت بوده است.

آیین تکریم از خدمات یوسف سبحانی، دادستان عمومی و انقلاب سابق عنبرآباد و معرفی ابراهیم سلیمانی به عنوان دادستان جدید عنبرآباد روز‌های آینده با حضور رییس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی استان و شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها با امضای آیت الله رئیسی، رییس قوه قضاییه صورت می‌گیرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار