سردار سلامی:

انتقام خون «حاج‌قاسم» جزو برنامه‌های اصلی ماست/ مهمتر از همه چیز ادامه راه نورانی و تعقیب هدف‌های بزرگ حاج قاسم است

فرمانده کل سپاه پاسداران در گلزار شهدای کرمان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امشب، در ایام نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار حسین پورجعفری و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

سردار سلامی امشب در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای کرمان گفت: همه ملت ایران، مسلمانان و همه تاریخ اسلام به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدیون است.

انتقام خون «حاج‌قاسم» جزو برنامه‌های اصلی ماست

او افزود: استقلال، امنیت، آرامش و عزت میراث ماندگار سردار شهید سلیمانی و همه شهدایی است که در کنار سردار و با وی بودند و اکنون نیز با هم هستند.

سردار سلامی با بیان اینکه دلتنگی ما هم موضوع خیلی مهمی است، تصریح کرد: حاج قاسم همیشه پیش ماست و ما همیشه پیش حاج قاسم هستیم و هیچ وقت این را فراموش نمی‌کنیم.

انتقام خون «حاج‌قاسم» جزو برنامه‌های اصلی ماست

او با تأکید بر اینکه راه حاج قاسم ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم این خون‌های مطهر خدای نکرده بدون قصاص باقی بماند، بیان داشت: مهمتر از همه، ادامه راه نورانی و تعقیب هدف‌های بزرگ حاج قاسم است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی خودش، تاثیراتش و میراثی که بر جای گذاشته، همه این‌ها می‌ماند، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی جزو برنامه‌های اصلی ماست و هر زمان که موقعیت حاصل شود، انجام می‌شود.

انتقام خون «حاج‌قاسم» جزو برنامه‌های اصلی ماست

همچنین امشب از نماد (اِلِمان) سردار شهید سلیمانی با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران، فرزندان شهید سلیمانی، زینی وند استاندار کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله، سردارناظری فرمانده انتظامی، دادستان، شهردار، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و تعدادی از فرماندهان و مدیران استان، اعضای شورای شهر و همرزمان سردار دل‌ها در میدان شورا کرمان رونمایی شد.

انتقام خون «حاج‌قاسم» جزو برنامه‌های اصلی ماست

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار