مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به قرمز شدن وضعیت استان هشدار دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست ستاد کرونا استان در گچساران با بیان اینکه وارد پیک بیماری کرونا در استان شدیم، گفت: با توجه به همسایگی کهگیلویه و بویراحمد با استان‌های خوزستان و بوشهر که وضعیت قرمز دارند، پیش بینی افزایش آمار مبتلایان در استان وجود داشت.
 
یزدانپناه با بیان اینکه دو شهرستان گچساران و چرام در وضعیت قرمز قرار دارند افزود: در مجموع کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

او بیان کرد: تاکنون ۱۸ نفر براثر کرونا در استان جان باختند که ۹ نفر مربوط به چند روز اخیر است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه هم اکنون ۴۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: هشت نفر در بخش ویژه بستری هستند.
 
او افزود: در حال حاضر همه بیمارستان‌ها و امکانات درمانی استان آماده هستند اگر سه برابر این امکانات داشته باشیم، اما مردم رعایت نکنند جوابگو نخواهد بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با بیان اینکه در ماه‌های تیر و مرداد روز‌های سختی در پیش داریم گفت: اگر مردم رعایت نکنند در این روز‌ها آمار مبتلایان و فوتی‌ها به شدت افزایش می‌یابد.
 
بانشی افزود: در حال حاضر وضعیت گچساران و چرام قرمز هست و احتمالا در روز‌های آینده سایر شهر‌های استان نیز شاهد افزایش تعداد مبتلایان خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.