استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر کارمندان استان دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند به دادگاه تخلفات اداری معرفی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه اضطراری پیشگیری از کرونا گفت: کارکنان اداره ها اگر دستوالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با آن‌ها به شدت برخورد می‌شود.

حسین کلانتری از اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی مصوبات ستاد کرونا در استان خبر داد و افزود: وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در این استان با شیب تند نسبت به یک ماه گذشته چند‌برابر افزایش داشته است.

او بیان کرد: مردم در زمینه شرکت در مراسم تشییع و عروسی در شهرستان‌های مختلف از جمله گچساران، کهگیلویه و چرام بیش از گذشته رعایت کنند.

استاندار از مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران خواست هرگونه تردد به خوزستان را به جد مدیریت کنند.

کلانتری با انتقاد از وضعیت برخی از شهرستان‌ها در بیماری کرونا افزود: مشخص است فرمانداران این شهرستان‌ها اطلاع کافی از حوزه کاری خود ندارند.

پرویز یزدا‌پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این جلسه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد گفت: با وجود افزایش مبتلایان و جانباختگان کرونایی احتمال قرمز شدن این استان وجود دارد.

پرویز یزدانپناه افزود:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار نفر برای انجام تست کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

او با بیان اینکه ۲۲۹۳ نفر بستری و ۲۲۵۹ نفر ترخیص شده اند گفت: از این تعداد ۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه تاکنون ۱۱۴۴ بیمار کرونایی استان بهبود کامل یافته اند گفت: ۱۸ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را ازدست دادند.

اسماعیل مسعودی کوشک معاون دادستان یاسوج هم در این جلسه گفت: دستگاه قضایی با انتشار دهندگان کرونا با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

اسماعیل مسعودی کوشک افزود: دستگاه قضایی استان آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا است و دستگاه قضایی کوچکترین مسامحه‌ای با انتشار دهندگان کرونا نخواهد داشت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.