معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی همدان پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس قهرمانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان، گفت: باشگاه‌های این استان که در دوران تعطیلی فعالیت ورزشی متحمل خسارت مالی شده‌اند، تسهیلات بانکی دریافت می‎کنند.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵ باشگاه ورزشی در سطح استان شرایط دریافت این تسهیلات هستند افزود: هم اکنون چهار باشگاه ورزشی در صف دریافت تسهیلات قرار گرفته اند و شرط پرداخت این وام بیمه بودن مربیان و اعضای فعال در هر باشگاه است.

او ادامه داد: به ازای هر فرد بیمه شده در باشگاه‌های ورزشی ۱۶ میلیون تومان تسهیلات بانکی ارایه می‌شود و هر باشگاهی که این شرایط را دارد، به دستگاه ورزش استان مراجعه کند.

قهرمانی با تاکید بر اجرای دستورالعمل ستاد کرونا گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه‌های ورزشی این استان الزامی است و بازرسی‌های مستمر از نحوه فعالیت این مکان‌ها ادامه دارد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: تاکنون ابتلا به ویروس کرونا در سطح باشگاه‌های ورزشی همدان گزارش نشده است با این حال باشگاه داران ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند.

این مسئول گفت: تنها ابتلا به کرونا مربوط به چند بازیکن و مربی باشگاه فوتبال پاس بود که تحت درمان قرار گرفته و اکنون با سلامت کامل در تمرین آماده سازی این تیم شرکت دارند.

قهرمانی یادآورشد: از ابتدای هفته جاری نیز استفاده از ماسک در تمامی اداره‌های ورزش و هیات‌های ورزشی سطح استان همدان الزامی شد و هیچ فردی بدون ماسک اجازه ورود ندارد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: دستگاه ورزش متولی سلامت جامعه است و براین اساس باید با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا، الگو باشیم.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار