مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خواستار تلاش برای ارتقای جایگاه بدمینتون استان همدان در سطح کشور شد.

تلاش برای ارتقای جایگاه بدمینتون استان همدان در سطح کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در  نشست هماهنگی و هم‌اندیشی هیئت بدمینتون استان بیان کرد: استفاده از خرد جمعی موجب تعالی و توسعه می‌شود.

او ادامه داد: خوشبختانه با اتفاق‌نظر مجمع انتخاباتی هیئت طی روز‌های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه ساماندهی هیئت بدمینتون استان همدان انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه زمان گران‌بهاترین فاکتور برای ماست، گفت: با توجه به شرایط و پتانسیل‌های موجود از هیئت بدمینتون استان همدان انتظارات زیادی وجود دارد لذا امیدواریم با برنامه‌ریزی درست و اجرای هدفمند به نقطه مقصد برسیم و جایگاه بدمینتون استان همدان در سطح کشور بیش‌ازپیش ارتقا یابد.

او با تأکید بر اینکه برنامه تدوین‌شده باید در قالب دوره‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت باشد، گفت: این اقدام در استان همدان رقم خورده و نشان از برنامه‌ریزی دقیق هیئت دارد.

جهانشیر تأکید کرد: امروز باید با برنامه‌ریزی مدون و استفاده درست از ظرفیت موجود هیئت بدمینتون را به‌عنوان الگویی برای هیئت‌های دیگر و همچنین الگوی استان‌های دیگر مطرح کنیم.

رییس هیئت بدمینتون استان همدان نیز با اشاره به وجود پتانسیل مناسب در بدمینتون استان همدان بیان کرد: جایگاه بدمینتون استان همدان به‌مراتب باید فراتر از وضع موجود باشد لذا با همدلی، همفکری و اجماع همه ظرفیت‌ها می‌توان اوضاع را سامان بخشید و در این زمینه باید هدف همگی ارتقای بدمینتون استان همدان باشد.

محمد بداغی با قدردانی از اقدامات انجام شده درگذشته گفت: در تدوین برنامه اجرایی هیئت بدمینتون که برای اولین بار صورت پذیرفته از مشورت فدراسیون بدمینتون، صاحب‌نظران ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش، پیشکسوتان و هیئت‌رئیسه استفاده‌شده است.

انتهای پیام/ د 

منبع: مهر

برچسب ها: همدان ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.