حجت‌الاسلام علیرضا همیدوند برای ۴ سال به عنوان رئیس جدید هیات وزنه‌برداری استان همدان معرفی شد.

معرفی یک روحانی به عنوان رئیس جدید هیات وزنه برداری استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن جهانشیر،مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: چند روز پیش در مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری استان با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون  وزنه برداری،آقای علیرضا همیدوند از روحانی‌های فعال فرهنگی و ورزشی شهرستان نهاوند برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: در این دوره از انتخابات هیئت وزنه برداری استان بر اساس قانون محسن بیرالوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی، نماینده داوران، ورزشکاران، باشگاه داران و نماینده اداره کل تربیت بدنی و آموزش و پرورش حضور داشتند.

جهانشیر ادامه داد: در این دوره از انتخابات هیئت وزنه برداری  ابتدا سه نفر نامزد انتخابات این دوره بودند که محمد بابا علی و علی امیرگان انصراف دادند و  حجت الاسلام علیرضا همیدوند با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات وزنه برداری استان همدان معرفی شد.

علیرضا همیدوند دارای مدرک حوزی است و بیش از ۱۵ سال سابقه ورزشی در رشته‌های بدنسازی و کشتی دارد و از ورزشکاران فعال  در رشته‌های ورزشی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره کل ورزش و جوانان استان هم به شمار می‌رود.

پیش از این محمد زارعی ریاست هیات وزنه برداری همدان را به مدت حدود چهار سال برعهده داشت.

هم اینک ۲۰۰ وزنه بردار در استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.