رئیس هیئت اسکواش استان همدان از ساخت کورت اختصاصی اسکواش در این استان خبر داد.

ساخت کورت اختصاصی اسکواش در همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدالله ربانی، رئیس هیئت اسکواش استان همدان شامگاه دوشنبه در مراسم تقدیر از فعالان هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه به دنبال تحول در این رشته ورزشی هستیم، بیان کرد: هدف اصلی خانواده اسکواش استان همدان رشد و تحول این رشته ورزشی و جبران عقب‌ماندگی‌های این هیئت در گذشته است.

او افزود: خوشبختانه فضای اتحاد و همدلی خوبی در هیئت اسکواش استان همدان وجود دارد و هدف همه ما رسیدن به جایگاه خوبی در کشور است.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا هیئت ورزشی اسکواش فعالیت‌های خود را متوقف نکرده است، گفت: این فعالیت‌ها با ایجاد پویش اسکواش در خانه ادامه یافت و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد.

ربانی اضافه کرد: تعداد کلیپ‌هایی که در این مدت به دست ما رسید دور از انتظار بود که از بین حجم زیادی از این کلیپ‌ها سعی شد برترین‌ها انتخاب شوند که در این مراسم نیز نفرات برتر این مسابقات تقدیر خواهند شد.

او با اشاره به نبود کورت اختصاصی اسکواش در همدان بیان کرد: تا پایان امسال یک کورت اختصاصی اسکواش در همدان احداث خواهد شد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: با حل مشکل زیرساخت اسکواش شاهد اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی در استان همدان خواهیم بود.

در پایان این مراسم رئیس هیئت اسکواش استان همدان در احکام جداگانه‌ای، محمدرضا بهرامی صفت را به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت اسکواش استان همدان، وحید به‌خوش از فعالین حوزه فرهنگی را به عنوان رئیس هیئت اسکواش شهرستان همدان و حنانه بیات از فعالین حوزه فرهنگی و دانشگاهی را به عنوان مسئول فرهنگی هیئت اسکواش استان همدان معرفی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.