مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت: به متقاضیان واجدشرایط برای کشت گیاهان دارویی در جنوب کرمان تسهیلات بانکی با سود ۱۲/۵ درصد پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور شریف، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: جنوب کرمان با سطح زیر کشت ۶ هزار و ۵۵۵ هکتار گیاهان دارویی، گل محمدی و زعفران، سهم مهمی از تولید این محصولات را در کشور به خود اختصاص داده است.

او افزود: در همین راستا، توسعه و حمایت از کشت گیاهان دارویی در جنوب کرمان در دستور کار مدیریت امور باغبانی سازمان قرار گرفته است.

 

شریف تصریح کرد: امور باغبانی سازمان به متقاضیانی که تمایل به کشت گیاهان دارویی دارند توصیه می کند، در صورت نیاز به تسهیلات بانکی با ثبت نام در سامانه سیتا و ارائه طرح توجیهی و مستندات آب و زمین به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

مدیر امورباغبانی سازمان جهادکشاورزی جنوب گفت: پس از بررسی طرح در کار گروه استانی در صورت واجد شرایط بودن به متقاضی کشت گیاهان دارویی، تسهیلات با سود ۱۲/۵ درصد پرداخت می‌شود.

 

شریف افزود: تسهیلات مورد نظر در سطح کشور به صورت متمرکز است و بدیهیست در صورت تاخیر در تشکیل پرونده، ممکن است با کمبود اعتبار و امکان پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مواجه شوند، پس ضروری است، متقاضیان در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند تا در اولویت قرار بگیرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار