رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پلیس با انجام یک کار اطلاعاتی و عملیاتی، چهار سارق موتورسیکلت را با ۳۱ فقره سرقت دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در پی سرقت‌های متعدد موتور سیکلت در شهر یزد و همچنین شهرستان‌های همجوار بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس تحقیق‌های گسترده‌ای را در مناطق جرم خیز آغاز کرده و به تردد چند نفر با موتورسیکلت‌های مختلف مشکوک شدند و رفت و آمد‌های این افراد را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ حناساب ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از کسب اطمینان از موضوع و اخذ مجوز قضائی، اعضای این باند را در مخفیگاهی که یک منزل مسکونی در حاشیه شهر بود، دستگیر کردند.

سرهنگ حناساب خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۳۱ فقره سرقت موتور سیکلت در شهر یزد و چند شهرستان دیگر اعتراف و با تکمیل پرونده مربوطه به دادسرا معرفی شدند.

حناساب با بیان اینکه متهمان دست به سرقت موتور سیکلت‌های فاقد قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت می‌زدند، گفت: شهروندان ضمن جدی گرفتن هشدار‌های پلیس وسایل نقلیه خود را به تجهیزات و وسایل ایمنی ضدسرقت مجهز کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.