کریمیان گفت: استان ایلام در حوزه توریست درمانی ظرفیت‌های بالایی دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در دیدار با مسئولان جمعیت هلال احمر کشوری و استانی ، ضمن خیر مقدم به آنان گفت: هلال احمر همواره همکاری شایسته و مثال‌ زدنی با دانشگاه علوم پزشکی در تمامی عرصه‌ها از جمله اربعین و شیوع بیماری کرونا در استان داشته است.

او ادامه داد: ایلام در حوزه توریست درمانی ظرفیت‌های بالایی دارد و زمان پیش از شیوع بیماری کرونا این حوزه در استان به خوبی رشد کرده بود.

کریمیان اظهار کرد: مردم شریف استان ایلام در تمامی عرصه‌ها در کشور پیش قدم هستند و علیرغم اینکه ایلام استانی محروم است اما این دیار می‌تواند در عرصه‌های گوناگون حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: اگر چه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام اقدامات خوبی انجام شده ، اما زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در آن ضعیف هستند و نسبت به سایر استان‌ها از میزان پیشرفت مناسبی برخوردار نبوده است.

او افزود: برخی از زیرساخت ‌ها در استان مانند بخش جراحی قلب باز و آنژیوگرافی برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد اگر چه برای ایجاد این بخش اقداماتی انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.