مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تقاضای افزایش اعتبارات راه‌های کویری استان مطرح و بر تامین آن قول مساعد داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به توسعه راه‌ها در مناطق کویری استان گفت : در دیدار با نظری مدیرکل بودجه وزارت راه و شهرسازی موضوع تقاضای افزایش اعتبارات راه‌های کویری استان خراسان جنوبی مطرح که وی بر پیگیری و اختصاص اعتبار لازم نیز قول مساعد داد.

او افزود: همچنین درخواست استان مبنی بر احیاء ظرفیت اختصاص قیر به اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از دیگر موضوعات مطرح شده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به بررسی راهکار‌های استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق برای پروژه‌های بخش راه خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این مهم در جلسه‌ای با حضور حیدری مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد.

داعی اظهار کرد: در این جلسه راهکار‌های استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق برای سایر پروژه‌های بخش راه استان خراسان جنوبی به‌ منظور استفاده از تسهیلات بانکی و افزایش سرعت پروژه‌ها مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی  بیان کرد: آخرین وضعیت بررسی مصوبات کمیسیون ماده ۵ برای شهر‌های مختلف استان در دیدار با مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی پیگیری شد.

او بیان کرد: در این جلسه بررسی وضعیت طرح‌های جامع در دست مطالعه به‌ویژه طرح جامع شهر بیرجند و همچنین آخرین وضعیت احداث اولین شهر جدید در استان خراسان جنوبی به ‌منظور تسریع در برگزاری جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری مطرح و پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

داعی به پیگیری آخرین وضعیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی در دیدار با اصلانی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: پیگیری آخرین وضعیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی در سامانه اقدام ملی و سامانه آباد و تقاضای تسریع برای لینک سامانه، بررسی آخرین وضعیت متقاضیان دارای سابقه مالکیت در سامانه اقدام ملی مسکن و بررسی آخرین وضعیت افتتاح حساب برای متقاضیان این طرح از مهمترین موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار