رئیس گروه بهداشت و محیط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: هر شب دو گروه از کارشناسان بهداشت محیط، کلیه تالار‌های عروسی را مورد بازرسی قرار دادند و تاکنون یک تالار به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه بهداشتی، تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجید کاظمی ، رئیس گروه بهداشت و محیط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بالغ بر ۲۰ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان‌های عمومی و کارخانه‌ها و تالار‌ها با تلاش کارشناسان بهداشت محیط حرفه‌ای صورت گرفته و بیش از ۳۵۰ واحد صنفی تعطیل شده است.

مجید کاظمی ضمن اشاره به این که یکی از تصمیم‌های جدی در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ایجاد محدودیت در برگزاری آئین‌های جشن عروسی در تالار‌ها است، گفت: در طی یک ماه گذشته هر شب دو گروه از کارشناسان بهداشت محیط، کلیه تالار‌ها را مورد بازرسی قرار دادند و بر اساس گزارش آنان یک تالار به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه بهداشتی، تعطیل شد.

او افزود: از اواخر هفته گذشته پیرو مصوبه ستاد کرونا استان مبنی بر حضور کارشناس مقیم در تالارها، تفاهم نامه‌ای بین رییس صنف تالار‌ها و شرکت خصوصی منعقد شد و به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کلیه تالار‌ها از ابتدا تا انتهای برنامه، کارشناس مقیم در تالار حضور دارد؛ ضمن این که معاونت بهداشتی بر کار ناظران، نظارت دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۴۳ ۱۰ تير ۱۳۹۹
رفسنجان و زرند هنوز دارن مراسم عروسی هاشونو برگزار میکنن نمیدونم واقعا نظارت نیست مردم که به فکر خودشون نیستن شما یک فکری بکنین یک دی جی در کرمان هر شب مراسم داره تو این دوتا شهر